APARICIONES EN TV Y PRENSA

 ¿Porque encerrar a la gente?
¿Porque no darles más libertad?

Nuestra evolución del escape room tradicional tratando de sorprender a los participantes ha llamado la atención de los medios.
Vivirás una aventura en primera persona tratando de encontrar el virus que se esconde en Barcelona.

Creen la primera ‘room escape’ exterior

Avui molta gent que passava per la plaça d’Espanya de Barcelona s’hi ha trobat equips de joves corrent intentant trobar pistes d’un joc. Participen en la primera room escape a l’exterior que es fa a l’Estat, segons els seus creadors. És una nova versió dels jocs d’enigmes room scape, que té molts adeptes entre els joves. Aquestes pistes estan amagades en diversos punts de la ciutat i s’han de trobar en 60 minuts. L’objectiu és aturar un pla perquè un virus mortal s’expandeixi per Barcelona. Són 9 enigmes i, com sempre, es necessiten enginy i habilitat…

Una propuesta de ocio: RoomBoEscape – TIRA MILLES – COPE

El primer escape room que se realiza en exterior….

El primer “room escape” exterior s’instal·la a Barcelona

El creador, Sergio Sanz, explica que es volia “diferenciar” davant l’enorme oferta d’aquest tipus de joc que hi ha a la ciutat…

La capital catalana estrena su primer ‘escape room’ exterior

Roomboescape ha traído a Barcelona el primer escape room al aire libre, en el que los participantes viven una aventura…

Llega a Barcelona el primer “escape room” exterior

Abre en la ciudad condal la reinvención de los llamados juegos de escape. Roomboescape ofrece una experiencia totalmente diferente, más real, sin limitaciones y en la que los jugadores pueden vivir la historia como si fuera una película…

Juegos de escape

En los últimos años, en España, se está viviendo el “boom” de los llamados “escape room”. Cada día aumenta el número de salas que ofrecen este tipo de juegos consistentes en crear un enigma que resolver encerrando a sus participantes entre cuatro paredes normalmente en grupos de dos a seis personas…

Abre Roomboescape, el primer escape room exterior en Barcelona

Llega Roomboescape, el primer escape room exterior en Barcelona

¡ESCAPE ROOM EXTERIOR EN BARCELONA!